Laden...

Help Center

 

register_3_.png
Registreren & Inloggen
Hoe kan ik klant worden bij Mutsaers Textiles?
Mutsaers Textiles is een B2B stoffen groothandel. Dit betekent dat wij onze stoffen enkel leveren aan bedrijven. Als particulier kunt u helaas niet bij ons terecht. U kunt zich daarom alleen registreren met een geldig BTW nummer of handelsregistratienummer. Klik rechtsboven op “registreer” en vul uw gegevens in ter goedkeuring.
Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen op de webshop?
Lukt het u niet om in te loggen op onze webshop of krijgt u een foutmelding? Neem dan contact op met sebastiaan@mutsaerstextiles.nl
View all
user.png
Mijn account
Mijn account
Mijn account Hier heeft u de mogelijkheid om in één oogopslag de belangrijkste gegevens van uw webshop account te bekijken, namelijk:

  • Order geschiedenis
  • 50 meest recent bestelde stoffen
  • Snel na bestellen
  • Account informatie
Waar kan ik mijn bestelstatus zien?
Helaas hebben wij online geen mogelijkheid om een live status van uw order weer te geven. Neemt u alstublieft daarvoor contact op door te bellen naar: +31­ (0)­ 13­ 535 10 25 of te mailen naar: info@mutsaerstextiles.nl Onze order status “order ontvangen” geeft enkel aan dat wij de order administratief verwerkt hebben.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Indien u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op “inloggen” waarna u op “wachtwoord vergeten” klikt. Hier kunt u uw e-mailadres achterlaten. Wij sturen op dit e-mailadres alle informatie om uw wachtwoord te wijzigen.
Het wijzigen van uw gegevens
U kunt al uw gegevens wijzigen in het overzicht “mijn account” lukt het niet om daar uw wijzigingen door te voeren? Neemt u dan contact op via onze chat of e-mail naar: sebastiaan@mutsaerstextiles.nl
Afleveradres wijzigen of toevoegen
Wilt u uw bestelling éénmalig op een ander adres laten bezorgen? Dat is mogelijk! U kunt tijdens het afronden van uw bestelling een ander afleveradres opgeven. Wilt u uw huidige aflever adres wijzigen omdat u bijvoorbeeld verhuisd bent? Wijzig dit in uw account op de website of geef de wijziging door per e-mail aan: sebastiaan@mutsaerstextiles.nl
View all
Samples-aanbod.png
Samples & Aanbod
Kan ik een sample bestellen?
Van al onze producten uitsluitend uitverkoop producten kunt u gratis sample kaarten aanvragen. Een sample kaart bevat alle kleuren van het des betreffende artikel. U kunt een sample kaart bestellen door middel van het juiste artikel nummer te vermelden in de opmerkingen van uw bestelling of door te mailen naar samples@mutsaerstextiles.nl Vermeld u dan alstublieft uw verzendadres, klant nummer en de gewenste artikel nummers.
Zien de kleuren er precies zo uit als op de foto's?
De foto’s op onze webshop tonen een waarheidsgetrouwe weergave van onze producten. Helaas zijn kleur- en/of structuurafwijkingen niet te voorkomen. Zelfs door uw beeldscherminstelling van uw pc, tablet of telefoon kan de kleur- en/of structuur afwijken. Als u niet zeker bent van de kwaliteit, structuur of kleur kunt u altijd een sample bestellen.
Product afbeeldingen
U bent vrij om de afbeeldingen van onze webshop te gebruiken voor uw eigen doeleinden.
Showroom
U kunt bij Mutsaers Textiles ook in de winkel-showroom terecht. Hier kunt u zonder afspraak binnen lopen van maandag tot en met vrijdag van 09:00u tot 17:30u.
Oeko-Tex
Wanneer een van onze stoffen Oeko-Tex gecertificeerd is, is dit aangegeven d.m.v. een label in de product foto en bij de artikel omschrijving. Wanneer u een van de certificaten wenst te ontvangen kunt u contact opnemen met info@mutsaerstextiles.nl Hieronder een overzicht van de verschillende product klasse: Product klasse 1: Deze productklasse omvat producten voor baby's en heeft de strengste eisen en grenswaarden. Product klasse 2: Tot deze productklasse behoren producten die in contact komen met de huid. Hieronder vallen artikelen die in direct contact komen met de huid, zoals blouses, overhemden, ondergoed, matrassen, enz. Product klasse 3: Tot deze productklasse behoren producten zonder huidcontact. Hieronder vallen artikelen die geen of minimaal contact met de huid hebben, zoals jassen en vesten, riemen, enz. Product klasse 4: Tot deze productklasse behoren decoratieartikelen. Het omvat alle artikelen, met inbegrip van initiële producten en toebehoren, die worden gebruikt voor inrichtingsdoeleinden, zoals tafelkleden, gordijnen, meubelstoffen, enz.
View all
bestellen.png
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Wanneer u zich geregistreerd hebt en ingelogd bent kunt u een bestelling plaatsen. Wij nemen u graag mee door het bestel proces. Ga naar "Hoe te bestellen" of klik op "Lees meer"
Eigen productie
U kunt bij Mutsaers Textiles uw eigen dessins en kleuren laten produceren. Neem voor meer informatie contact op met sales@mutsaerstextiles.nl
Prijzen
U kunt onze prijzen alleen zien wanneer u bent ingelogd. Daarnaast hanteren wij nog een staffelkorting, wanneer u 15 meter of meer afneemt krijgt u korting.
Voorraad
Op onze webshop proberen wij altijd zo nauwkeurig mogelijk de beschikbaarheid van onze stoffen te vermelden. Als een stof niet op voorraad is dan vermelden wij een datum onder de afbeelding van het product waarin wij het weer kunnen leveren.
Minimale bestelhoeveelheid
Wij hebben een minimale bestelhoeveelheid van 10 meter per artikel-kleur.
Gevraagde hoeveelheid
De door u bestelde hoeveelheid kan afwijken. Wij proberen natuurlijk wel zo nauwkeurig mogelijk te leveren.
Verwerking van uw bestelling
Wanneer u online een order heeft geplaatst ontvangt u daarvan een bevestiging. Let op, dit is geen factuur. Wij zullen na het plaatsen van uw bestelling zo snel mogelijk aan de slag gaan met het verwerken van uw bestelling. Zodra uw stoffen verzameld zijn krijgt u van ons een factuur met daarop ook de uiteindelijke verzendkosten vermeld.
View all
delivery-truck_1_.png
Verzending
Verzend methode
Wij versturen onze bestellingen binnen Europa voornamelijk met DPD. Op basis van de bestelling wordt er bekeken of we uw bestelling via DPD versturen of dit met een andere transporteur in dozen op pallets aanleveren om de verzendkosten zo gunstig mogelijk te houden. Voor internationale zending werken wij voornamelijk samen met DHL, FedEx & UPS.
Wat zijn de verzendkosten?
De bedragen gelden voor 1 pakket met een gewicht tot en met 31 kg. -België : €10,99 -Bosnië en Herzegovina : € 29,99 -Bulgarije : €29,99 -Denemarken : €17,50 -Duitsland : €9,99 -Estland : €29,99 -Finland : €22,99 -Frankrijk : €14,99 -Griekenland : €29,99 -Hongarije : €31,99 -Ierland : €22,99 -Ijsland: €56,99 -Italië: €18,99 -Kroatië: €29,99 -Letland: €29,99 -Liechtenstein: €18,99 -Litouwen: €29,99 -Luxemburg: €11,99 -Monaco: €26,99 -Nederland: €9,99 -Noorwegen: €19,99 -Oostenrijk...
Hoeveel stoffen kunnen er in een pakket?
Om u een nog beter inzicht te kunnen geven en uw pakket zo efficiënt mogelijk te vullen hebben we op een rijtje gezet wat er ongeveer in één pakket gaat. Afhankelijk van combinaties en volume van onze verschillende kwaliteiten blijft het een schatting:

  • Jersey : ± 80 meter
  • French terry : ± 50 meter
  • Wafel : ± 50 meter
  • Poplin : ± 130 meter
  • Boord stof : ± 120 meter
  • Badstof : ± 30 meter
  • Bamboe Badstof : ± 40 meter
  • Sweat stoffen : ± 50 meter
  • Wol : ± 30 meter
Deelleveringen
Het kan zijn dat wij niet altijd alle gevraagde artikelen van een order als een geheel kunnen versturen. Dit omdat een van de artikelen niet op voorraad is op het moment van bestellen. Let daarom goed op naar onze labels “Verwacht” dit geeft aan dat een artikel tijdelijk niet op voorraad is. Helaas kan het gebeuren dat het elkaar kruist op het moment van bestellen, dan komt uw artikel in backorder en verzenden wij deze zodra de stof weer beschikbaar is. Wij proberen u altijd te informeren hierover. Voor een deellevering brengen wij tevens verzendkosten in rekening.
View all
betalen.png
Betaling
Betaaltermijn
In principe is de eerste order een PRO FORMA. Dit betekent dat u eerst een PRO FORMA factuur krijgt die u dient te betalen waarna wij de stoffen direct verzenden. Mocht er geen achterstand zijn dan heeft u 30 dagen na factuurdatum de tijd om uw factuur te voldoen.
Hoe kan ik mijn facturen betalen?
Bij ons kunt u kiezen voor handmatige bankoverschrijving of betalen middels beveiligde betaalmethoden. Op dit moment bieden wij u de volgende methoden aan:

  • iDEAL
  • Bank Transfer
  • Sofort Banking
  • Bancontact
  • Eps
  • Giropay
Bij het ontvangen van uw factuur zult u de mogelijkheid krijgen om de betaalmethoden te kiezen en te betalen. Tevens staan hier ook de gegevens op voor handmatige bankoverschrijving. Vermeld daarbij altijd uw factuurnummer.
View all
returns.png
Retourneren
Klachten & Retourneren
Voor het melden van klachten en het eventuele retourneren van de stof(fen) kunt u mailen naar credit@mutsaerstextiles.nl. De klacht zal zo snel mogelijk worden opgelost. Indien het om een daadwerkelijke retour gaat zult u een retourformulier ontvangen die toegevoegd moet worden aan uw retourzending. Het ligt aan de omstandigheden wie de verzendkosten hiervan draagt.
Retourverwerking
Zodra wij je retourzending verwerkt hebben ontvangt u een creditfactuur. U krijgt dan een tegoed op uw account wat verrekend wordt met uw eventuele openstaande posten. Indien u al betaald heeft en een terugbetaling wenst kunt u contact opnemen met credit@mutsaerstextiles.nl.
View all
communicate.png
Contact
Hoe kan ik jullie bereiken?
U kunt ons telefonisch bereiken op: 31­ (0)­ 13­ 535 10 25. U kunt ook gebruik maken van onze chat functie op onze website of mailen naar:info@mutsaerstextiles.nl
View all

Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.